Polityka prywatności - aplikacja jUMP

Niniejsza Polityka Prywatności ma na celu przekazanie użytkownikom aplikacji mobilnej jUMP (dalej: „Użytkownicy”) informacji o plikach cookies oraz w jaki sposób wykorzystywane są dane osobowe zbierane podczas korzystania z aplikacji mobilnej jUMP. W informacji zostały uwzględnione przepisy Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli RODO.

1. Administrator Danych

Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań (dalej” „Administrator).

We wszelkich kwestiach związanych z polityką prywatności możliwy jest kontakt z Administratorem poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: dar@ump.edu.pl lub listownie na adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań.

2. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

 Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane przez Administratora w celu:

  1. nawiązania kontaktu Administratora z Użytkownikiem, w odpowiedzi na pytanie Użytkownika poprzez formularz kontaktowy dostępny w aplikacji jUMP.
  2. badań analitycznych, polegających w szczególności na badaniu i analizie ruchu na wyżej wskazanej aplikacji mobilnej oraz zbieraniu danych statystycznych.

3. Dane osobowe przetwarzane w aplikacji jUMP

Podczas korzystania z aplikacji mobilnej Administratora dochodzi do przetwarzania następujących danych osobowych:

  1. adres e-mail w formularzu kontaktowym dostępnym w aplikacji mobilnej,
  2. adres IP, identyfikator urządzenia, ilość czasu spędzonego w poszczególnych modułach aplikacji, język aplikacji, data i godzina korzystania ze aplikacji, typ i wersja systemu operacyjnego.

Formularz kontaktowy

Przekazane przez Użytkowników za pośrednictwem formularzy elektronicznych serwisu, dane osobowe są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu udzielania odpowiedzi na zadawane pytania i skargi.

Logując się do aplikacji mobilnej jUMP Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3. Jeśli Użytkownik nie wyraża zgody na przetwarzanie tych danych powinien odinstalować aplikację.

4. Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane:

  1. do czasu cofnięcia przez Użytkownika zgody, w przypadku danych osobowych pozyskanych w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  2. do czasu żądania usunięcia przez Użytkownika danych osobowych, w przypadkach wskazanych w art. 17 RODO.

Dane logów systemowych aplikacji jUMP przetwarzane są przez okres jednego roku, w celu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego polegającego na możliwości weryfikacji określonych zdarzeń, w tym ich korelacji w zdefiniowanym okresie czasu.

5. Prawa Użytkownika w stosunku do danych osobowych

Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli w ocenie Użytkownika, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

6. Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami danych osobowych Użytkownika są Google Analytics, Facebook. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec powyższego, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki w sposób wskazany powyżej.

Dane osobowe Użytkowników nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

7. Zgłoszenie usunięcia danych użytkownika

Aby usunąć swoje dane osobowe z naszych baz danych, prosimy o przesłanie wniosku na adres dar@ump.edu.pl z podaniem imienia, nazwiska oraz adresu e-mail używanego w naszym serwisie. Wnioski rozpatrujemy w ciągu 30 dni, a potwierdzenie usunięcia danych przesyłamy na podany adres e-mail.