Niniejsza Polityka Prywatności ma na celu przekazanie użytkownikom aplikacji mobilnej jUMP (dalej: „Użytkownicy”) informacji o plikach cookies oraz w jaki sposób wykorzystywane są dane osobowe zbierane podczas korzystania z aplikacji mobilnej jUMP. W informacji zostały uwzględnione przepisy Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli RODO.
1. Administrator Danych
Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań (dalej” „Administrator).
We wszelkich kwestiach związanych z polityką prywatności możliwy jest kontakt z Administratorem poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: dar@ump.edu.pl lub listownie na adres: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań.
2. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane przez Administratora w celu:
3. Dane osobowe przetwarzane w aplikacji jUMP
Podczas korzystania z aplikacji mobilnej Administratora dochodzi do przetwarzania następujących danych osobowych:
Formularz kontaktowy
Przekazane przez Użytkowników za pośrednictwem formularzy elektronicznych serwisu, dane osobowe są przez nas wykorzystywane wyłącznie w celu udzielania odpowiedzi na zadawane pytania i skargi.
Logując się do aplikacji mobilnej jUMP Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3. Jeśli Użytkownik nie wyraża zgody na przetwarzanie tych danych powinien odinstalować aplikację.
4. Okres przechowywania danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane:
Dane logów systemowych aplikacji jUMP przetwarzane są przez okres jednego roku, w celu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego polegającego na możliwości weryfikacji określonych zdarzeń, w tym ich korelacji w zdefiniowanym okresie czasu.
5. Prawa Użytkownika w stosunku do danych osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeżeli w ocenie Użytkownika, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami danych osobowych Użytkownika są Google Analytics, Facebook. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec powyższego, prosimy skorzystać z ustawień przeglądarki w sposób wskazany powyżej.
Dane osobowe Użytkowników nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
7. Zgłoszenie usunięcia danych użytkownika
Aby usunąć swoje dane osobowe z naszych baz danych, prosimy o przesłanie wniosku na adres dar@ump.edu.pl z podaniem imienia, nazwiska oraz adresu e-mail używanego w naszym serwisie. Wnioski rozpatrujemy w ciągu 30 dni, a potwierdzenie usunięcia danych przesyłamy na podany adres e-mail.